【投票】令人感動的情歌~ Someday – Nina

2010091410:00

Someday – Nina


Someday you’ll gonna realize
某一天你將會發現
One day you’ll see through my eyes
有一天你將會跟我有相同的看法
But then i won’t even be there
但是我已經不在
I’ll be happy somewhere
我會開心的在某個角落
Even if i can’t
就算我知道我沒辦法

I know
我知道
You dont really see my worth
你其實看不到我的價值
You think your the last guy on earth
你認為你是世界上最後一個男人
Well i’ve got news for you
嘿! 我有消息要告訴你
I know i’m not that strong
我知道我不是那麼堅強
But it won’t take long
但是這不會持續太久
Won’t take long
不會太久


Coz someday, someone’s gonna love me
因為某一天, 有人會深深的愛著我
The way, i want you to need me
就像我希望你能需要我一樣
Someday, someone’s gonna take your place
某一天, 有人會取代你的位置
One day i’ll forget about you
有一天我將會忘記你
You’ll see, i won’t even miss you
你將會看到, 我完全不戀棧著你
Someday, someday
有一天, 某一天

But now
但是, 現在這一刻
I know you can’t tell
我知道你無法看出
I’m down,and i’m not down anyway
我心情低落, 並且我本來就不想配合
But one day these tears
但是有一天我的這些眼淚
They will all run dry
它們全部會流乾
I won’t have to cry
我不需要再哭
Sweet goodbye
甜蜜的告別


Coz someday, someone’s gonna love me
因為某一天, 有人會深深的愛著我
The way, i want you to need me
就像我希望你能需要我一樣
Someday, someone’s gonna take your place
某一天, 有人會取代你的位置
One day i’ll forget about you
有一天我將會忘記你
You’ll see, i won’t even miss you
你將會看到, 我完全不留戀著你
Someday, someday
有一天, 某一天