【投票】令人感動的情歌~ Daniel Powter - Free loop

2010092410:00

令人感動的情歌~ Daniel Powter - Free loop
歌名:Free Loop (管不住的音符)


歌手:Daniel Powter (丹尼爾)
作曲者:Daniel Powter (丹尼爾)
作詞者:Daniel Powter (丹尼爾)



I'm a little used to calling outside your name
我有點習慣在外頭呼喊你的名字
I won't see you tonight so I can keep from going insane
今晚我不見你 以避免使自己瘋狂
But I don't know enough, I get some kind lazy day
但我不敢確定 因為仍覺得自己有些無精打采
Hey yeah

I've been fabulous through to fight my town a name

我驚訝於 自己願意為了一個名字 對抗整個城鎮
I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same
假如我不離開 我將會如同他們一樣墮落
But I don't know enough, I get some kinda lazy day
但我不夠明白 為何自己仍覺得有些無精打采
Hey yeah

Cause it's hard for me to lose

因為「失去」對我而言是如此難以承受
In my life I've found only time will tell
在我生命中 只有時間可以證明
And I will figure out that we can baby
我將會找出我們所可以做的 寶貝
We can do a one night stand, yeah
我們可以做一天的停留

And it's hard for me to lose in my life
在我生命中「失去」對我而言是如此難以承受
I've found outside your skin right near the fire
我在外頭發現 你的外表如此接近毀滅之火
That we can baby
我們可以的寶貝
We can change and feel alright
我們可以改變這一切 並覺得美好


I'm a little used to wandering outside the rain
我有點習慣在外頭的雨中徘徊
You can leave me tomorrow if it suits you just the same
你可以在明天離我而去 如果這也正好適合你
But I don't know enough, I need someone who leaves the day
但我不確定 我需要有誰在當天離開
Hey yeah