【投票】令人感動的情歌~ Heart - Alone

2010102010:00

Heart - Alone



聽著時鐘的滴答聲
我躺在這兒,房間一片黑暗
我想知道今晚你身在何處
電話中並沒有答案
夜晚過得如此緩慢
然而我希望它沒有結束的那一刻
即使我是孤獨的....

一直以來我總是形單影隻的,此刻亦然
在遇到你以前,我從來沒把它當一回事
如今這令我痛不欲生
有了你,我怎能一個人活下去?
有了你,我怎能一個人活下去?

你不知道我已想了多久
想輕觸你的唇,並將你緊緊地抱住
你不知道我已等了多久
今晚我本來想向你表白
但最後這仍是我心中的秘密
我對你的愛依舊無人知曉
我仍然孤單....

有了你,我怎能一個人活下去?
有了你,我怎能一個人活下去?
孤獨地活著....





I hear the ticking of the clock
I'm lying here the room's pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it won't end though
Alone

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?
How do I get you alone?

You don't know how long I have wanted
To touch your lips and hold you tight
You don't know how long I have waited
And I was gonna tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone

How do I get you alone?
How do I get you alone?
Alone, alone