【投票】想念的情歌~ Leona Lewis - Happy

2010102210:00

想念的情歌~ Leona Lewis - Happy



Someone once told me that you have to choose
有人告訴我 你要選擇
What you win or lose
什麼要取 什麼要捨
You can't have everything
你不能樣樣皆得
Don't you take chances
不要冒險硬闖
You might feel the pain
只會痛苦受傷
Don't you love in vain
也不要自陷情網
'cause love won't set you free
因為愛會將你綑綁
I can't stand by the side
我可以冷眼旁觀
And watch this life pass me by
看著生命從眼前遠颺
So unhappy
雖不快樂
But safe as could be
但安全無恙

So what if it hurts me?
就算受傷又怎樣
So what it I break down?
就算失敗又怎樣
So what if this world just throws me off the edge,
就算世界將我拋開又怎樣
My feet run out of ground
我的雙腳找不到方向
I gotta find my place
我必須找到立足的地方
I wanna hear my sound
我要聽到自己的心聲
Don't care about all the pain in front of me
不在乎眼前有多坎坷
I just trying to be happy
因為我只想找到 快樂
I just wanna be happy, yeah
我要 快樂

Holding on tightly
緊緊把握
Just can't let go
不能放手
Just trying to play my role
努力扮演好我的角色
Slowly disappear
緩緩離場

But all these days
這些日子
They feel like they're they're same
在我眼中都一樣
Just different faces
只是不同名字不同臉龐
Different place
Get me out of here

讓我離開這地方
I can't stand by the side
我無法在你身旁
Ooh, no

And watch this life pass me by

看著生命從眼前遠颺
Pass me by

So what if it hurts me?

就算受傷又怎樣
So what if I break down?
就算失敗又怎樣
So what if this world just throws me off the edge?
就算世界將我拋開又怎樣
My feet run out of ground
我的雙腳找不到方向
I gotta find my place
我必須找到立足的地方
I wanna hear my sound
我要聽到自己的心聲
Don't care about all the pain in front of me
不在乎眼前有多坎坷
Cause I'm just trying to be happy
因為我只想找到 快樂
Oh, happy
我要 快樂
Oh

So any turns that I can't see

只是在這條路上我沒看清
Like I'm a stranger on this road
這陌生人的表情
But don't say victim
別為我貼上受害者的標記
Don't say anything
毋須任何言語

So what if it hurts me?
就算受傷又怎樣
So what if I break down?
就算失敗又怎樣
So what if this world just throws me off the edge?
就算世界將我拋開又怎樣
My feet run out of ground
我的雙腳找不到方向
I gotta find my place
我必須找到立足的地方
I wanna hear my sound
要聽到自己的心聲
Don't care about all the pain in front of me
不在乎眼前有多坎坷

I just wanna be happy
因為我只想找到 快樂
Ohh, yeah, Happy, ohh, happy
快樂
I just wanna be, ohh
我只想要 快樂
I just wanna be Happy.
我要 快樂
ohh, happy
快樂