【投票】動人的音樂~ Miley Cyrus - The Climb

2010102210:00

動人的音樂~ Miley Cyrus - The Climb


I can almost see it
眼前依稀浮現
That dream I'm dreamin' but
縈繞心頭的那個夢境
There's a voice inside my head saying
腦海裡卻響起一個聲音
you'll never reach it
你永遠也不會到達彼岸
Every step I'm taking
我邁出的每一步
Every move I make feels
我做過的每件事
Lost with no direction
無不使我迷失方向
My faith is shakin
開始動搖的,是我的信念
But I, I gotta keeptryin.
可是我還要繼續嘗試
Gotta keep my head held high
還是要抬頭挺胸、跨步向前

There's always gonna be another mountain
總會有下一座山巒
I'm always gonna wanna make it move
在等我去將它移開
Always gonna be an uphill battle
總會有下一個山峰
Sometimes I'm gonna have to lose
很可能令我無法越過
Ain't about how fast I get there
不在於我要用多久才能抵達峰頂
Ain't about what's waitin on the other side
不在於山那邊 到底是怎樣的風景
It's the climb
這就是攀登

The struggles I'm facing /
我面對的每次挑戰
The chances I'm taking
我抓住的每次機遇
Sometimes might knock me down but
有時會令我一敗塗地
No I'm not breaking
卻決不會磨去我的意志
I may not know it
或許我不懂其中的意義
But these are the moments that
但這些時刻卻會成為
I'm gonna remember most, yeah
我一輩子可以珍藏的回憶,啊
Just gotta keep going
只管繼續前進
And I, I gotta be strong
我要變得堅強
Just keep pushing on 'cause
只須奮力前行,因為

There's always gonna be another mountain
總會有下一座山巒
I'm always gonna wanna make it move
在等我去將它移開
Always gonna be an uphill battle
總會有下一個山峰
Sometimes I'm gonna have to lose
很可能令我無法越過
Ain't about how fast I get there
不在於我要用多久才能抵達頂峰
Ain't about what's waitin on the other side
不在於山那邊到底是怎樣的風景
It's the climb
這就是攀登

Yeah-yeah
啊-


There's always gonna be another mountain
總會有下一座山巒
I'm always gonna wanna make it move
在等我去將它移開
Always gonna be an uphill battle
總會有下一個山坡
Sometimes you're gonna have to lose
很可能令我無法越過
Ain't about how fast I get there
不在於我要用多久才能抵達頂峰
Ain't about what's waitin on the other side
不在於山那邊 到底是怎樣的風景
It's the climb
這就是攀登

Yeah-yeah-yeah
啊- -

Keep on moving
繼續前行
Keep climbing
繼續攀登
Keep the faith
堅守信念
Baby
寶貝

It's all about
這一切就是
It's all about the climb
這一切就是攀登
Keep your faith
堅守你的信念
Keep your faith
堅守你的信念

Whoa, O Whoa
喔 喔 喔