【投票】動人的情歌~ Shining Friend- 2R

2010120510:00

Shining Friend- 2R



A little faith brightens a rainy day

小小的信念照亮那下雨天

Life is difficult you can't go away
生命難困苦 你總不能逃避

Don't hide yourself in the corner
不要躲藏在角落

You have my place to stay
我的胸懷可讓你倚靠

Sorrow is gonna say goodbye
憂傷終會跟你說再見

Opens up you'll see the happy sunshine
張開眼睛你會看見快樂的陽光

Keep going on with your dream
繼續追尋夢想

Chasing tomorrow's sunrise
追逐明天的日出

The spirit can never die
不會逝去的 是信念與理想

Sun will shine, my friend
太陽會閃耀,我的朋友

Won't let you cry, my dear
誰都不會令你流淚

Seeing you shed a tear make my world disappear
你的一滴眼淚 都會讓我的世界消失

You'll never be alone in darkness
在黑暗中 你永不會孤獨

See my smile, my friend
看我的笑顏,我的朋友

We are with you, holding hands
我們和你一起走,手牽手

You have got to believe, you are my destiny
你必須相信,你是我的命運

We're meant to be your friends
我們的意思是 我們永遠都會在一起

That's what a friendship be
這就是友誼得到