【投票】marc anthony---How Could I

2011072410:00


it was a coldest day in december 
那是12月最冷的一天

a day i will always remember 
我將永遠記得的一天

i looked into your eyes 
當時我看著你的眼睛

and faced my deepest fear 
面對的卻是內心深深的恐懼

i had drifted too far 
我漂流地那樣遙遠

far from you my dear 
遠遠地離開了你,我親愛的

so how could i 
我是如何能夠

turn away from the one i love 
從我的愛人身邊離開

how could i 
我如何能夠

when i know what my heart's made of
當我知道心已有所屬

could it be 
是否可能

that your soul lives inside of me 
你的靈魂存在我心深處

how could i ever say good-bye 
我如何能說再見

why was i so afraid to tell her 
為什麼我會如此擔心告訴她

that for her i would fight a thousand soliders 
為了她我可抵禦一千名戰士

but just like an angry child 
但我卻像一個生氣的小孩

i kept my feelings locked inside 
把感情鎖在內心

there were rivers of tears 
止不住的眼淚

flowing from her eyes 
流出她的眼睛

so how could i 
我是如何能夠

turn away from the one i love 
從我的愛人身邊離開

how could i 
我如何能夠

when i know what my heart's made of 
當我知道心已有所屬

could it be 
是否可能

that your soul lives inside of me 
你的靈魂存在我心深處

how could i ever say good-bye 
我如何能說再見

when you fall in love 
當你戀愛時

you never know how long it lasts 
你永遠不知道會持續多久

but the one thing i knew in my heart 
但有一件事我的內心很清楚

is that i was fading much too fast 
就是我消失得太快

so how could i 
我是如何能夠

turn away from the one i love 
從我的愛人身邊離開

how could i 
我如何能夠

when i know what my heart's made of 
當我知道心已有所屬

could it be 
是否可能

that your soul lives inside of me 
你的靈魂存在我心深處

how could i ever say good-bye 
我如何能說再見