Every breath you take 妳的每一次呼吸

2012032520:51


藤田惠美 (Emi Fujita)  - Every breath you take






Every breath you take   
妳的每一次呼吸

Every move you make   
妳的一舉一動

Every bond you break   
妳掙脫的每一個束縛

Every step you take   
妳踏出的每一步

I'll be watching you   
我都在注視著妳

Every single day   
每一天

Every word you say   
妳說的每一句話

Every game you play   
玩的每一個遊戲

Every night you stay   
留下來的每一夜

I'll be watching you   
我都在注視著妳


Oh can't you see   
難道妳還不明白

You belong to me   
妳就是屬於我

How my poor heart aches   
我可憐的心在抽痛

With every step you take   
隨著妳離去的每一步


Every move you make   
妳的一舉一動

Every vow you break   
妳違背的每個誓言

Every smile you fake   
妳偽裝的每個笑容

Every claim you stake   
妳的每一個聲明

I'll be watching you   
我都在注視著妳


Since you've gone I've been lost without a trace   
妳離去後,我茫然無依

I dream at night, I can only see your face   
夜裡入夢,只夢見妳的容顏

I look around but it's you I can't replace   
我環顧四周,全是揮不去的妳

I feel so cold and I long for your embrace   
我全身冰冷,渴望妳的擁抱

I keep crying baby, baby, please   
 我不停的哭泣,寶貝,求求妳........


 


  •   lydiayy 於 2012-03-26 19:21 3F
  • 不同的味道依然好聽~^^
  • 版主於 2012-03-27 22:36 回覆


    溫柔婉約的好聲音....很高興妳也喜歡!
  •   sunny 君 於 2012-03-26 00:30 2F
  • 歌曲讓我心情平安  謝謝分享
  • 版主於 2012-03-27 22:37 回覆


    能撫慰妳的心情...真讓人高興依ㄚ~ ~
  •    (悄悄話) 1F
  • <悄悄話留言,不公開>