Why not me 為什麼妳所選擇的不是我呢?

2012021522:38



Escaping nights without you 
從妳身邊逃離那晚

with shadows on the wall 
牆上光影飄爍

my mind is running wild 
我的心恣意妄為

trying hard not to fall 
努力嘗試不會低落

you told me that you love me 
妳曾說妳愛我

but say i’m just a friend 
但現在卻說我僅僅只是一個朋友

my heart is broken up into pieces 
我的心碎了

cause i know 
因為我知道

i’ll never feel my soul 
我無法逃離靈魂的束縛

it’s trapped between true love and being alone 
它被真愛與孤獨所困

when my eyes are closed 
我闔上雙眼

the greatest story told 
用最好的故事騙自己

i woke and my dreams are shattered here on the floor 
當我醒來,美麗的夢境破碎在地

***

why oh why 
為什麼呢?

tell me why not me 
告訴我為什麼不是我呢?

why oh why 
為什麼呢?

we were meant to be 
我們本該在一起的

baby i know i could be all you need 
寶貝我可以變成妳需要的所有

why oh why oh why 
為什麼呢?

i wanna love you 
我想要愛著妳

if you only knew how much i love you 
我只想讓妳明白我多愛妳

so why not me 
然而為什麼妳所選擇的卻不是我呢?

***

the day after tomorrow 
後天

i’ll still be around 
我仍然會在妳身邊

to catch you when you fall 
接住被困難所擊落的妳

and if all let you down 
如果一切都使妳憂鬱

you say that we’re forever 
妳說我們會走到永遠

our love will never end 
我們的愛永遠不會結束

i’ve tried to come up 
我曾嘗試靠近

but it’s drowning me to know 
但我所明瞭的使我無法呼吸

you’ll never feel my soul 
妳永遠不會讓我的靈魂自由

it’s trapped between true love and being alone 
它被真愛與孤獨所束縛

when my eyes are closed 
當我闔上雙眼

the greatest story told 
用最美好的故事騙自己

i woke and my dreams are shattered here on the floor 
當我醒來,美麗的夢境破碎在地

tell me baby 
寶貝告訴我


重複***


you won’t ever know 
妳永遠不懂

how far we can go 
我們可以走多遠

you won’t ever know 
妳永遠不了解

how far we can go (go) 我們可以走多遠

why oh why 為什麼?

tell me why not me 
告訴我為什麼不是我呢?

why oh why 為什麼?

we were meant to be 
我們本該在一起

baby i know i could be all you need 
寶貝我知道我可以變成妳需要的所有

why oh why oh why 
為什麼?

tell me baby 
寶貝告訴我?

why oh why 
為什麼?

tell me why not me 
告訴我為什麼不是我呢?

why oh why 
為什麼?

we were meant to be 
我們本該在一起

baby i know i could be all you need 
寶貝我知道我可以變成妳需要的所有

why oh why oh why 
為什麼呢?為什麼?

i wanna love you 
我想要愛著妳

if you only knew how much i love you 
我只想讓妳明白我多愛妳

so why not me 
然而為什麼妳所選擇的卻不是我呢?


 


  •   Gloria 於 2012-02-24 21:16 2F
  • 哈哈哈~又喜歡上同一首了~



  • 版主於 2012-02-24 21:43 回覆


    是喔~ 真是巧合依ㄚ...看來我們聽歌的品味還蠻相近的!
  •   蘇珊 於 2012-02-15 23:42 1F
  •  超好聽的~~




     

  • 版主於 2012-02-16 23:22 回覆
    \

                              讓人動容的歌聲...令人癡醉!