For The Lonely - Sweetbox

2011121619:56





Sometimes I feel I wished on the wrong star

有時我覺得我向星星許錯願

Cuz I always seem so far
因為我始終是看得太遠

One that I dream of
一但我聯想的時候

Torn away from love
這個人遠遠離開我的愛

But I'll make it on my own
但是我永遠當他是我的一部分

Cuz I'm learning to be strong
因為我學習變的更堅強

Memories of standing all alone
回憶是孤單的

This is for the lonely
這是寂寞的

This is for the lonely
這是孤單的

We all live underneath the same blue sky
我們永遠生活在同一片藍天下

This is for the lonely ones tonight
這是一個寂寞的夜晚


I'll help you find a way
我會幫你尋找一條路

To hold on
去扶持你

At night I pray
在晚上我會為你祈禱

But no one's by my side
但是沒人在我身邊

My tears they go unheard
我的眼淚不知不覺的溜走

I look for the words
我正在尋找所有愛的語言

To raise my heart
目的就是讓我的心靈更堅強

For now I'll say this prayer
這就是我所渴望的祈求

That somehow some day somewhere
某時 某天 某地

I will turn around and find love standing there
在這裡我會尋找到我的愛

This is for the lonely
這是寂寞的

This is for the lonely
這是孤單的

We all live underneath the same blue sky
我們永遠生活在同一片藍天下

This is for the lonely ones tonight
這是一個寂寞的夜晚

I'll help you find a way
我會幫你尋找一條路

To hold on
去扶持你

This is for the lonely
這是寂寞的

This is for the lonely
這是孤單的

We all live underneath the same blue sky
我們永遠生活在同一片藍天下

All my tears they go unheard
我所有的眼淚不知不覺的溜走

Cuz no one's by my side
因為沒人在我身邊

It's hard to be alone
這是多艱難的在一起

It's hard to wait for love
是多艱難的愛

Oh yeah oh oh

Oh year oh oh

Lonely hey yeah yeah

孤單 真的好孤單

This is for the lonely ones tonight
這是一個好寂寞的夜晚

I'll help you find a way

我會幫你尋找一條路

To hold on
去扶持你

This is for the lonely
這是孤單

This is for the lonely
這是孤單的

We all live underneath the same blue sky
我們永遠生活在同一片藍天下

This is for the lonely ones tonight
這是一個好寂寞的夜晚

I'll help you find a way

我會幫你尋找一條路