【投票】讓人感動的情歌~Let Me Be The One

2010071710:00


Jimmy Bondoc - Let Me Be The One


Somebody told me you were leaving
有人告訴我 你想離開我
I didn’t know
不知道
Somebody told me you’re unhappy
有人告訴我 你不愉快
But it doesn’t show
但是我並不想知道
Somebody told me that you don’t want me no more
有人告訴我 你不想知道我過得好不好
So you’re walking out the door
所以當你步行走出門外
Nobody told me you’ve been crying Every night
沒有人告訴我 你一直在每個夜晚哭泣
Nobody told me you’d been dying
沒有人告訴我 你很想死去
But didn’t want to fight
但並不想讓誰告訴我 你最近好不好
Nobody told me that you fell out of love from me
沒有人告訴我 你是如何愛我到離開我,
So I’m setting you free
所以我想 讓你自由
Let me be the one to break it up
讓我有一個理由 打破彼此的承諾
So you won’t have to make excuses
這樣你就不用再製造藉口
We don’t need to find a set up where
我們也不需要兌現 彼此的承諾
Someone winsh and someone loses
有些期許有些失望
We just have to say our love was true
我們剛剛才說過 我們的愛是真實的
But has now become a lie
但現在已成為一個謊言
So I’m telling you I love you one last time And goodbye
所以我只想告訴你 這是我最後一次愛你了
Somebody told me you still loved me
有人告訴我,你還愛我
Don’t know why
但我已不想知道
Nobody told me that you only
為什麼沒有人告訴我
Needed time to fly
你那時候需要自由
Somebody told me that you want to come back when
有人告訴我,你想要回到我身邊
Our love is real again
當我們正在熱戀時
Just turn around and walk away
你再次轉身離開我
You don’t have to live like this
你不會想要過我這樣的生活
But if you love me still then stay
但如果你愛 我還想回到我身邊
Don’t keep me waiting for that final kiss
就不要再讓我 等待這最後一吻
We can work together through this test
我們可以共同努力 通過這些考驗
Or we can work through it apart
或許我們可以共同努力
I just need to get this off my chest
除了我們再一起 否則你別想依偎在我懷裡
That you will always have my heart
你可以一直擁有我對你的心
Let me be the one
也請你讓我擁有你的