【投票】最愛樂團~ Westlife - I Lay My Love On You

2010082710:00

Westlife - I Lay My Love On You
將我的愛交給妳 西城男孩合唱團



只需一個微笑就能讓雨停下來

那實在很難相信

有一個天使正站在我身旁

伸手去觸摸我的心


只是一個微笑就很難再回頭

那實在難已相信

但有個天使她在呼喊著我

伸手去觸摸我的心


我知道,現在一切都很好

這是真誠美好的時刻


我將我的愛交給妳

那就是我想做的事情

而每次我呼吸

我到感到煥然一新

妳打開我的心房

向我展示妳的愛會直達到我的心底

當我將我的愛交給妳


我迷失在一個孤寂的地方

那實在很難相信

懷念著昨天

那是太遙遠了


此刻我相信那是沒問題,因為....

這是真誠美好的時刻


我從未曾感到這份愛是多麼美好的

就像人生的第一次

妳改變了我的世界


我將我的愛交給妳

我將我的愛交給妳

那就是我想做的一切

而每次我呼吸

我到感到煥然一新

妳打開我的心房

向我展示妳的愛會直達到我的心底

因我將我的愛交給妳




Just a smile and the rain is gone

Can hardly believe it (yeah)

There's an angel standing next to me

Reaching for my heart



Just a smile and there's no way back

Can hardly believe it (yeah)

But there's an angel and she's calling me

Reaching for my heart



I know, that I'll be ok now

This time it's real



I lay my love on you

It's all I wanna do

Every time I breathe

I feel brand new

You open up my heart

Show me all your love, and walk right through

As I lay my love on you



I was lost in a lonely place

Could hardly believe it (yeah)

Holding on to yesterdays

Far, far too long



Now I believe it's ok cause

This time it's real



I never knew that love could feel so good

Like a once in a lifetime

You change my world



I lay my love on you

I lay my love on you

It's all I wanna do

Every time I breathe

I feel brand new

You open up my heart

Show me all your love, and walk right through

As I lay my love on you...