【投票】令人感動的情歌~ Leona Lewis - I Got U

2010082710:00

Leona Lewis - I Got U


A place to crash, I got you
墜落的地方我幫你

No need to ask, I got you
不需要問我幫你

Just get on the phone, I got you
拿起電話我擁有你

Come and pick you up if I have to
有必要的話我還會來接你

What's weird about it
奇怪的是

Is we're right at the end
我們已經走到了盡頭

I'm mad about it
我很生氣

Just figured it out in my head
才剛剛理解這個事實

I'm proud to say, I got you
我很驕傲的說我擁有你


Go ahead and say goodbye
就直接說再見吧

I'll be alright
我會沒事的

Go ahead and make me cry
就直接讓我哭吧

I'll be alright
我會沒事的

And when you need a place to run to
當你需要一個躲避的地方時

For better or worse, I got you
不管怎樣我都幫你

Ain't falling apart, or bitter
不會崩潰也不會辛酸

Let's be bigger than that and remember
讓我們更堅強並且記住

The cooling outdoor when you're all alone
當你獨自一人處在酷寒的外頭時

Won't survive it
不會存活下去

No drama, no need for a show
沒有戲劇性不需要一場秀

Just wanna say, I got you
只是想說我幫你



'Cause this is love and life
因為這就是愛與人生

And nothing we can both control
我們兩個都無法控制

And if it don't feel right
如果事情不對勁

You're not losing me by letting me go
放我走不代表你失去我


Go ahead and say goodbye
就直接說再見吧

I'll be alright
我會沒事的

A place to crash, I got you
墜落的地方我幫你

No need to ask, I got you
不需要問我幫你