【投票】令人感動的情歌~ I'm gonna be around

2010093010:00

Michael Learns To Rock - I'm Gonna Be Around


"I'm Gonna Be Around" - 我要一直在你左右

I'm gonna love you till the end
我要愛你直到盡頭
I'm gonna be around
我要一直在你左右

It's been so long since we took the time
我們用了許多時間
To share words from deep inside us
一起分享心底聲音
We're in our own world spinning our wheels
在屬於我們的世界裡運轉默契
but you know how I feel
你總是懂得我的感覺

Since the first time I took your hand
自從我第一次牽起你的手
My love for you has just been growing
我對你的愛開始滋長
You always seem to understand
你總是能夠理解
You know how I am
你總是直視我的內心

I'm gonna love you till the end
我要愛你直到盡頭
I'm gonna be your very true friend
我要成為你最真實的朋友
I wanna share your ups and downs
我想要分享你生命裡所有起落
I'm gonna be around
我要一直在你左右

When you're alone cause I'm away
當我離開你而孤單
Don't be sad don't be afraid
不要傷心也不要害怕
I'm gonna turn my thoughts to you
用我的思緒點亮你的心情
Like I always do
就像我常在你心裡

I'm gonna love you till the end
我要愛你直到盡頭
I'm gonna be your very true friend
我要成為你最真實的朋友
I wanna share your ups and downs
我想要分享你生命裡所有起落
I'm gonna be around
我要一直在你左右

Catch you when you fall
我會懷抱你的墜落
Hold you when you’re down
我會緊擁你的失落
Sharing every moment
我會共享與你的每一刻鐘
I wanna show you all I do
我要讓你看見我的所有
I believe I’ve found a miracle in you
因為我深信 你就是我尋覓得到的奇蹟

I'm gonna love you till the end
我要愛你直到盡頭
I'm gonna be your very true friend
我要成為你最真實的朋友
I wanna share your ups and downs
我想要分享你生命裡所有起落
I'm gonna be around
我要一直在你左右