【投票】令人感動的情歌~ No Doubt - Running

2010102610:00

令人感動的情歌~ No Doubt - Running


Run

Running all the time
一直跑
Running to the future
跑向未來
With you right by my side
與你一起

Me

I’m the one you chose
我選擇了你
Out of all the people
從眾人之中
You wanted me the most
你最想要我
I’m so sorry that I’m falling
但我很抱歉我墮落
Help me up lets keep on running
請幫助我繼續跑下去
Don’t let me fall out of love
不要讓我跌落在戀愛中

Running, running
跑呀跑
As fast as we can
以我們最快的速度
I really hope you make it
我真的希望你能如此
Do you think we’ll make it?
你希望我們一起做到嗎?
We’re running
我們正在跑
Keep holding my hand
握著手一起
It’s so we don’t get separated
所以這樣我們不會分離

Be
請當
Be the one I need
當個我需要的人
Be the one I trust most
當個我最相信的人
Don’t stop inspiring me
不要停止鼓勵我
Sometimes it’s hard to keep on running
有時候會很難繼續跑下去
We work so much to keep it going
但我們得做很多努力 繼續跑下去
Don’t make me want to give up
不要讓我想放棄