【投票】在聖誕節裡,我想念我們在一起的時候

2010121910:00


你還記得你的願望是在每一個聖誕節嗎?

你說要把每一個禱告放在星空裡

嗯,也許我只是被過度傷感

但是現在的聖誕節,我最想念我們


你知道我從未真正花時間向你道謝

我幾乎以為你還在這裡停留

它充滿空氣之中..是我瘋了嗎?

因為現在的聖誕節,但是我想我們也一樣


天氣好冷,我感到孤單

我不能說,我不能走,我不能呼吸

然後,我夢想你抱著我

和天使在歌唱和我在一起

我想我錯過了聖誕節時,我們在一起的時候



因此,讓雪降下來,淹沒了我所有的悲傷

也許我能再次陪你跳舞

隨著孩子們唱歌,我發誓,我聽到你的輕聲呼喚

在聖誕節裡,我想念我們在一起的時候


當它冷了,我感到孤單

我不能說,我不能走,我不能呼吸

然後,我夢想你抱著我

和天使在歌唱和我在一起

我想我錯過了聖誕節時,我們在一起的時候


因為在聖誕節裡,我最想念我們在一起的時光



Hayley Westenra - It's Only Christmas (with Ronan Keating)



Do you remember what you wish for every Christmas?
Do you say a prayer and send it on a star?
Well maybe I'm just being over sentimental.
But now its Christmas and I miss us most of all.

You know I never really took the time to thank you.
I was almost thinking you were here to stay.
Is it something in the air that gts me crazy?
Cause now its Christmas but I miss us just the same.

When its cold, I get lonely,
I can't talk, I can't walk, I can't breathe
Then I dream and you hold me,
And the angels are singing with me.
I guess its Christmas when I miss us most of all.

So let the snow come down and drown out all my sorrows.
Maybe I can dance again with you.
And as the children sing I swear I heard you whisper,
That now its Christmas but I miss us just the same.

When its cold, I get lonely,
I can't talk, I can't walk, I can't breathe
Then I dream and you hold me,
And the angels are singing with me.
I guess its Christmas when I miss us most of all.

I guess its Christmas when I miss us most of all.
Cause now its Christmas and I miss us most of all.