【投票】好好聽喔~~強力推薦 10歲愛爾蘭小童星

2010070810:00

還滿好聽的中文叫天使

演唱者:Declan Galbraith,天使歌詞:






我希望我有一對你的翅膀

它們昨晚已出現在我的夢中

我追逐的蝴蝶

直到日光照進了我的眼睛

今晚的天空吸引著我的目光

因為他看起來像天使的住所

我想去觸碰那神祕的天空

並且在天使的住所迎接他們

有時候我希望我是個天使

有時候我希望我是你

有時候我希望我是個天使

有時候我希望我是你

所有的甜蜜在上面

帶給我滿滿甜蜜的愛

而且你在我的頭周圍飛翔

你甜蜜的親吻讓我保持滿足

我希望我有一對翅膀

就像昨晚出現在我夢中的

我已經迷失在天堂

我希望我從不睜開眼睛

有時候我希望我是個天使

有時候我希望我是你

可是天空是危險的

嘗試是那麼困難且不公平

天空是危險的

那麼困難的嘗試給了我們一個恐懼

可是沒有害怕

有時候我希望我是個天使

有時候我希望我是你

希望我是你

噢 我希望我是你



I wish I had your pair of wings Had them last night in my dreams I was chaising buterflies Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes Cause what they see's an angel hive I've got to touch that magic star And greet the angels in their hive

Sometimes I wish I were an angel Sometimes I wish I were you Sometimes I wish I were an angel Sometimes I wish I were you

All the sweet honey from above Pour it all over me sweet love While you're flying around my head Your honey kisses keep me fed

I wish I had your pair of wings Just like last night in my dreams I was lost in paradise Wish I'd never opened my eyes

Sometimes I wish I were an angel Sometimes I wish I were you Sometimes I wish I were an angel Sometimes I wish I were you

But there's danger in the air Tryin' so hard to be unfair Danger's in the air Tryin' so hard to give us a scare