【投票】令人感動的情歌~ Journey - Open Arms

2010103110:00

令人感動的情歌~ Journey - Open Arms


躺在你身邊 漆黑一片

感受著我和你的心跳

你輕輕的呼吸 是這麼的熟悉

我們之間怎麼會盲目錯過

曾經我們共度一條船

又被無情的沖散

你終於又回到我身旁

現在我敞開雙臂 迎向你

相信我 對你的愛毫無保留

我站在這裡對你敞開雙臂

你的愛對我的意義 希望你了解

我敞開雙臂



活著沒有你 孤單的死去

這房子空蕩蕩又冷清清

好想擁抱你 渴望你靠近

這個家多希望你也在這裡



現在你終於回來了

讓我的黑暗變成白天

我需要你留下來



Lying beside you, here in the dark

Feeling your heart beat with mine

Softly you whisper, you're so sincere

How could our love be so blind

We sailed on together

We drifted apart

And here you are by my side



So now I come to you, with open arms

Nothing to hide, believe what I say

So here I am with open arms

Hoping you'll see what your love means to me

Open arms



Living without you, living alone

This empty house seems so cold

Wanting to hold you, wanting you near

How much I wanted you home



But now that you've come back

Turned night into day

I need you to stay