【投票】令人感動的歌~ Brian Littrell - Welcome Home

2010113010:00

Brian Littrell - Welcome Home


When I left home to be who I am
當我離開家門,去做我自己
Some people said no way
人們總說著不可能
But I laid it all down
但當我放下這些
Gave everything
努力付出一切
In my head rang the words
我腦中響起那樣的字眼
That my father said...
父親告訴我…

You're never far
你從不曾遠離
I will be where you are
我將在你身旁陪伴
And when you come to me
當你回來找我
I will open my arms
我將張開我的雙臂
Welcome home(you)
歡迎回家(兒子)
I know you by name
我以你為傲
How do you do
你近來過得好嗎?
I shine because of you today
我今天喜形於色因為你的到來
So come and sit down
所以進來坐坐吧
Tell me how you are
告訴我你近來如何
I know son, it's good to just see your face
我知道光見到你 對我來說已經足夠,兒子
When I look at you
當我看著你
Holding my heart
內心感到充實
I give to you all that I have
我給你我的一切
Son I know, there'll be times that you'll feel all alone
兒子,我知道有時你會感到孤獨
I will share with you
我將與你一同分擔

When I left home to be who I am
當我離開家門,去做我自己
Some people said no way
人們總說著不可能