【投票】When You Come Back to Me Again~電影:黑洞頻率主題

2011061210:00


When You Come Back to Me Again/Garth Brooks


There's a ship out
On the ocean
At the mercy of the sea
It's been tossed about
Lost and broken
Wandering aimlessly
And God somehow you know that ship is me

'Cause there's a lighthouse
In the harbour
Shining faithfully
Pouring its light out
Across the water
For this sinking soul to see
That someone out there still believes in me

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out till
We reach the circle's end
When you come back to me again

There's a moment
We all come to
In our own time and our own space
Where all that we've done
We can undo
If our heart's
In the right place

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out till
We reach the circle's end
When you come back to me again

Again and again I see
My yesterday's in front of me
Unfolding like a mystery
You're changing all that is and used to be

On a prayer, in a song
I hear your voice and
It keeps me hanging on
Raining down
Against the wind
I'm reaching out till
We reach the circle's end
When you come back to me again

When you come Back to me again



當你再一次回到我身邊~電影:黑洞頻率主題曲~


有一艘船 在那汪洋上 決定權在於大海

他被四處拋起 迷失而且毀壞 無目的的徘徊著

而上帝不知怎麼著 知道那艘船就是我


因為那裡有一個燈塔 在海港忠實的閃耀著

讓光芒傾瀉而出 穿越海上

讓正在沉溺的靈魂可以看的見

讓在外頭的某個人 還會信任我


在祈禱中 再一首歌裡面 我聽到你的聲音

它讓我保持意志 下起雨了 逆風前進

我不停的往外伸手掙脫 直到我們碰到圓圈的外圍


當你再一次回到我身邊 那有一個片刻

我們全部 都在我們自己的時間
自己的空間內

我們做過的事情 我們可以反悔改進

如果我們的心
是在對的地方


在祈禱中,再一首歌裡面

我聽到你的聲音 它讓我保持意志

下起雨了 逆風前進 我不停的往外延伸

直到我們碰到圓圈的外圍

當你再一次回到我身邊


一次又一次我見到 我的昨天就在我面前


像是個展露的秘密 你在改變全部 以及過往的事物


在祈禱中,再一首歌裡面

我聽到你的聲音 它讓我保持意志


下起雨了 逆風前進 我不停的往外延伸

直到我們碰到圓圈的外圍

當你再一次回到我身邊

當你回來 再一次的回到我身邊