【投票】令人感動的情歌~ I JUST FALL IN LOVE AGAIN

2010111910:00

Anne Murray - I Just Fall In Love Again


Dreaming, I must be dreaming
在夢裡, 我一定是在夢裡吧
Or am I really lying here with you?
難道我真的和你一起躺在這裡嗎
Baby, you take me in your arms
寶貝 你把我摟在你懷裡
And though I'm wide awake
儘管我已經完全醒來了
I know my dream is coming true
我知道我的夢想實現了
And Oh - I just fall in love again
噢 我又再一次的戀愛了
Just one touch and then it happens e- very time
只要一個撫慰 每一次都像戀愛了
There I go - I just fall in love again
就這樣 我又再一次的戀愛了
And when I do - I can't help myself
而當我這樣 想時我無法不讓
I fall in love with you
我自己愛上你

Magic, it must be magic

魔法 它一定是魔法吧
The way I hold you
就在我緊抱著你時
when the night just seems to fly
夜晚看似輕飄飄地飛翔
Easy, for you to take me to a star
你輕易地將我帶去星星上
Heaven is that moment
所謂天堂就是那一刻
when I look into your eyes.
當我看著你的眼睛時
And Oh - I just fall in love again
噢 我又再一次的戀愛了
Just one touch and then it happens e- very time
只要一個撫慰 每一次都像戀愛了
There I go - I just fall in love again
就這樣我又再一次的戀愛了
And when I do, I can't help myself
而當我這樣想時 我無法不讓
I fall in love with you
我自己愛上你
Can't help myself I fall in love with you
無法不讓我自己愛上你




卡本特兄妹 的版本也很好聽喔~