Still Believe In Love 我仍然相信愛

2012022920:54



歌手Jenny Hyun是韓裔美國人,出生於加利福尼亞州洛杉磯

但只在那裡生活的最初幾年,她的父母隨後決定定居在弗吉尼亞州

在那裡做了一位模特,因為聲音特別甜美開始了演唱
生涯成了一位R&B歌手

同時也是音樂創作人她的聲音非常清新,雖然只出過一張專輯,但反響熱烈

幾首好聽的歌也大受好評。
從這首歌裡你可以體會到受過感情的傷後

依舊會相信愛,受傷,也許可以豐滿你的成長,所以,愛情依舊可以更美好。







It was a clear summer day
它是明朗的一個夏日

When I saw the tears in your face
當我看見你臉上的淚

I knew that our time was up on us
我便知道我們的時光完結了

Our moment of end was so fast
我們日子的盡頭是來得那麼快

But the kiss of goobye always lasts
但是吻別總是延續

Not even time could fade it away
就算是時間,也不能令它消逝


Even though you are no longer here
你縱然不在這裡了

There is still something between us
我們之間,仍存在一些東西

Even though life isn't fair
縱然生命不公平

I'd never lose my trust
我永不會失去我的信念



Just another lesson to be learned
只是另一個要學習的教訓

Gotta move on and not lose faith
希望繼續下去,不失信念

Just another obstacle to face
只是另一道障礙要面對

Live my life before it gets too late
實在地生活,否則太遲了

I won't give up
我不會放棄

I won't stay down
我不會停滯

This is what life's worth living for
這就是生命值得活下去的理由

(Life's worth living for)
(生命直得活下去)

I still believe in love
我仍然相信愛


I'm holding the warmth of your lips
我珍惜著你嘴唇的溫暖

It feels like the time we first kissed
它好像我們初次的吻

When all of the stars lined up for us
那時一切星辰為我們而鋪陳


But like the wind you said goodbye
但是你如風一般告別

And left me alone here to cry
留下我在此獨自哭泣

We shouldn't have gone our separate ways
我們不應各奔自己的路


Even though you are no longer here
你縱然不在這裡了

There is still something between us
我們之間,仍存在一些東西

Even though life isn't fair
縱然生命不公平

I'd never lose my trust
我永不會失去我的信念



 


  •   雲自在 於 2012-02-29 21:36 1F




  • 版主於 2012-02-29 23:02 回覆


    感謝 a_mei 的支持!